סעיד מולאי / סעיד מולאי: מטהרן לתל אביב - סיפורו של אלוף | עובדה - יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף.

סעיד מולאי / סעיד מולאי: מטהרן לתל אביב - סיפורו של אלוף | עובדה - יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף.. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר.

במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון. סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. מצאו מלונות באליא (מולאי), יוון.

סעיד מולאי: מטהרן לתל אביב - סיפורו של אלוף | עובדה
סעיד מולאי: מטהרן לתל אביב - סיפורו של אלוף | עובדה from img.mako.co.il
הדרמה סביב סעיד מולאי לא פוסקת. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו.

אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט.

באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה.

לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו.

סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: "מאחל טוב לכולם" | כאן
סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: "מאחל טוב לכולם" | כאן from kanstatic.azureedge.net
מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה.

עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון.

במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, שברח לגרמניה, התראיין היום (ראשון) לאתר אינטרנט איראני בבריטניה. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט.

אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום. סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה.

מולאי עבר בדיקה שלישית, צפוי להתאמן מחר
מולאי עבר בדיקה שלישית, צפוי להתאמן מחר from photo.one.co.il
בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה.

יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף.

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. 5 מקומות אירוח להשכרה ומלונות זמינים כעת. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. מצאו מלונות באליא (מולאי), יוון.

Previous
Next Post »